Dec 7, 2011

Lovely Interiors






Als student zijnde is mijn kot en budget helaas niet zo groot. Maar later wanneer ik groot ben en veel geld heb (please, please, please) zou ik er niets op tegen hebben om over een huis te beschikken die er even mooi uitziet als op deze foto's. Niet elk interieur hoeft duur te zijn natuurlijk: creatief zijn met weinig geld creëert vaak de mooiste dingen. En in afwachting tot ik de loterij win, koop ik alvast al enkele lichtjes voor de gezelligheid. (Heb ik toch al één van deze interieurlooks)











































4 comments:

  1. De bank tussen de twee boekenkasten en dat mooie grote raam heb ik in m'n inspiratiemapje staan. Vind het echt een mooie en rustgevende kamer! En rozen in een mooie pot stoppen is ook geen slecht idee :)!

    ReplyDelete
  2. wow wat een inspiraties! Zo mag mijn huis er later ook uit zienTravel in Style

    ReplyDelete